Inwestor
Zagospodarowanie przestrzenne, sprawy mieszkaniowe i budownictwo
Sprawy lokalowe / socjalne - dokumenty do pobrania
- Oświadczenie o braku dochodów
- Oświadczenie o podanie imienia i nazwiska do wiadomości publicznej
- Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji w lokalu
- Oświadczenie o ochronie danych
- Wniosek o wydanie lokalu mieszkalnego lub socjalnego
- Wniosek o wydanie lokalu mieszkalnego lub socjalnego - opis czynności - karta usług
- Zaświadczenie o dochodach
- RODO
Nieruchomości - dokumenty do pobrania
- Wniosek o warunki zabudowy lub cel publiczny
- Wniosek o warunki zabudowy - opis czynności - karta usług
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości - opis czynności - karta usług
- Wniosek o wydanie zaświadczenie z MPZP
- Wniosek o wydanie zaświadczenie z MPZP - opis czynności - karta usług
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o braku MPZP
- Wniosek o wydanie zaświadczenie z SUiKZP
- Wniosek o wydanie zaświadczenie z SUiKZP - opis czynności - karta usług
- Wniosek o wydanie wypisu z MPZP
- Wniosek o wydanie wypisu z MPZP - opis czynności - karta usług
- Wniosek o wydanie wyrysu z MPZP
- Wniosek o wydanie wyrysu z MPZP - opis czynności - karta usług
- Wniosek o wydanie odpisu decyzji o warunkach zabudowy
- Wniosek o wydanie odpisu decyzji o warunkach zabudowy - opis czynności - karta usług
- Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
- Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy - opis czynności - karta usług
- Wniosek o wynajem lokalu mieszkalnego/socjalnego z zasobu Gminy Koźminek
- Oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do odwołania
- RODO
Osoba odpowiedzialna:
Daria Matuszewska
Referat Inwestycji i Rozwoju
kontakt
tel. 62 76 38 610
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sprawy gospodarki nieruchomościami i rolnictwa
- Postępowanie administracyjne w sprawie podziału nieruchomości - opis czynności - karta usług
- Postępowanie administracyjne w sprawie rozgraniczenia nieruchomości - opis czynności - karta usług
Zakres działania
- reprezentowanie organów Gminy w sprawach gospodarowania nieruchomościami,
- wnioskowanie o zakładanie ksiąg wieczystych i wpisy do nich,
- gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości ,
- obciążanie nieruchomości,
- prowadzenie spraw dotyczących:
- darowizn, nabywania po cenie obniżonej i nieodpłatnego oddawania nieruchomości w użytkowanie wieczyste między gminą, Skarbem Państwa i jednostkami samorządu terytorialnego,
- zamiany nieruchomości,
- żądania rozwiązania umowy użytkowania wieczystego,
- wykonywania prawa pierwokupu,
- obrotu nieruchomościami,
- trwałego zarządu nieruchomościami,
- wyznaczania dodatkowych terminów zagospodarowania nieruchomości,
- opłat za nieruchomości,
- ustalania wysokości opłat adiacenckich,
- przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- przenoszenia własności nieruchomości,
- ogłaszanie, organizowanie i przeprowadzanie przetargów na nieruchomości oraz na sprzedaż lokali mieszkalnych również w drodze bezprzetargowej,
- pełnienie funkcji inwestora przy realizacji wykonywanych zadań,
- prowadzenie spraw dotyczących warunków korzystania z nieruchomości przez jednostki organizacyjne gminy,
- wnioskowanie o wywłaszczanie nieruchomości,
- opiniowanie i zatwierdzanie projektów podziału nieruchomości,
- prowadzenie spraw scaleń i podziałów nieruchomości,
- prowadzenie spraw rozgraniczeń nieruchomości,
- przygotowywanie projektów uchwał w sprawach gospodarki nieruchomościami,
- ewidencjonowanie zasobu gruntów gminnych i jego aktualizacja,
- współdziałanie w komunalizacji gruntów Skarbu Państwa:
- komunalizacja gruntów Skarbu Państwa w drodze decyzji administracyjnych z mocy prawa i na wniosek Burmistrza Gminy,
- regulowanie stanów prawnych gruntów komunalnych w księgach wieczystych,
- nadzorowanie prac geodezyjnych wykonywanych na potrzeby gminne finansowanych ze środków gminnych,
- prowadzenie spraw wynikających z ustawy prawo łowieckie,
- prowadzenie spraw wynikających z ustawy o lasach,
- prowadzenie spraw związanych z produkcją roślinną,
- prowadzenie spraw związanych z produkcją zwierzęcą,
- współpraca z jednostkami pracującymi na rzecz rolnictwa,
- współdziałanie przy przeprowadzaniu spisu rolnego,
- prowadzenie spraw związanych z ochotniczą strażą pożarną w zakresie gospodarki nieruchomościami,
- prowadzenie spraw w zakresie targowisk:
- ewidencji,
- nadzoru nad działalnością,
- kontroli stanu sanitarno-technicznego,
- organizowanie nowych targowisk,
- prowadzenie ewidencji psów ras uznanych za niebezpieczne,
- wydawanie decyzji :
- na utrzymywanie psów ras uznanych za niebezpieczne,
- na odebranie czasowo lub na stałe zwierząt, które są rażąco zaniedbywane,
- współdziałanie przy wdrażaniu programów pomocowych - związanych z rozwojem gospodarki komunalnej,
- wyposażanie gruntów w urządzenia infrastruktury zaopatrzenia mieszkańców w wodę,
- sporządzanie poświadczeń wynikających z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,
- szacowanie strat spowodowanych wszelkimi klęskami w uprawach rolnych,
- realizacja tematyczna i odpowiedzialność merytoryczna za przygotowanie i aktualizację treści zawartych na gminnej stronie internetowej wynikających z realizowanych zadań.
Osoba odpowiedzialna:
Maria Załecka
Referat Inwestycji i Rozwoju
kontakt
tel. 62 763 71 69
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zaświadczenia o niezaleganiu - dokumenty do pobrania
- Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach lokalnych
- Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach lokalnych - opis czynności - karta usług
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach
Osoba odpowiedzialna:
Agnieszka Pietrucha
Referat Finansowy
kontakt
tel. 62 76 38 608
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Drogi, Transport
- Zezwolenie na lokalizację lub przebudowę zjazdu - opis czynności - karta usług
- Wniosek o umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej lub obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego- opis czynności - karta usług
- Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej na czas prowadzenia robót - opis czynności - karta usług
Zakres działania
- bieżący nadzór nad zadaniami realizowanymi przez pracowników referatu,
- realizacja inwestycji gminnych,
- opiniowanie projektów planów rozwoju sieci drogowej,
- opracowywanie projektów planów finansowania budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych,
- pełnienie funkcji inwestora przy realizacji wykonywanych zadań, opracowywanie dokumentacji przetargowej, nadzór na inwestycjami,
- utrzymanie nawierzchni, chodników, obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą,
- realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu,
- przygotowanie infrastruktury drogowej dla potrzeb obronnych oraz wykonywanie innych zadań na rzecz obronności kraju,
- koordynacja robót w pasie drogowym,
- prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,
- przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych,
- wykonywanie robót interwencyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających,
- przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników,
- wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia,
- dokonywanie okresowych pomiarów ruchu drogowego,
- objazdy ulic i bieżąca kontrola obiektów mostowych,
- urządzanie czasowego przejazdu przez grunty przyległe do pasa drogowego w razie przerwy komunikacji na drodze,
- przygotowanie propozycji uchwał dotyczących ustalania lub pozbawienia dotychczasowej kategorii dróg w gminie, zgodnie z wymogami ustawy o drogach publicznych,
- przygotowanie propozycji uchwał opiniujących przebieg dróg publicznych na terenie Gminy,
- ustalanie obszarów charakteryzujących się znacznym deficytem miejsc postojowych i przygotowanie uchwał określających wysokość opłat za parkowanie w tym obszarze,
- wydawanie zezwoleń na "koperty" - wydzielone stanowiska postojowe na prawach wyłączności i przygotowanie uchwał określających wysokość opłat za ww. stanowiska,
- prowadzenie spraw związanych z czynnościami zmierzającymi do zastosowania środków egzekucyjnych przy ściąganiu opłat i kar z tytułu nieuiszczenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach w strefie płatnego parkowania,
- wydawanie opinii odnośnie wykorzystania zarezerwowanego pod przyszłą budowę lub przebudowę drogi pasa terenu na cele rolnicze lub gospodarcze o tymczasowym charakterze,
- występowanie z wnioskami o dokonanie podziału lub scalenia nieruchomości zgodnie z przepisami o gospodarce nieruchomościami w przypadku nabywania gruntów przeznaczonych pod pas drogowy,
- przygotowywanie umów dzierżawy, najmu lub użyczenia pasa drogowego na cele związane z gospodarką drogową, potrzebami ruchu drogowego i obsługi uczestników ruchu oraz pod reklamy,
- określanie tras przejazdu do przewozu ładunków o masie lub gabarytach przekraczających dopuszczalne normy albo przejazdu pojazdów nienormatywnych,
- określanie miejsc włączenia ruchu drogowego spowodowanego zlokalizowaniem zabudowy do istniejącej lub projektowanej drogi,
- 29) nadzór i kontrola realizacji komunikacji zbiorowej przez inne podmioty,
- 30) wydawanie zezwoleń i innych dokumentów na wykonywanie przewozów na terenie gminy,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem ulic od odpowiedzialności cywilnej za zły stan ich nawierzchni,
- wydawanie zezwoleń na szczególne wykorzystanie ulic gminnych,
- wykonywanie funkcji organu zarządzającego ruchem na drogach gminnych oraz koordynatora na drogach wojewódzkich i krajowych na obszarze gminy,
- organizacja ruchu na terenie Gminy i nadzór nad nim,
- zimowe utrzymanie terenów zarządzanych przez gmina,
- współpraca z Gminnym Komitetem Przeciwpowodziowym,
- współpraca z podmiotami gospodarczymi realizującymi zadania z zakresu gospodarki komunalnej w zakresie wykonywanych zadań,
- realizacja tematyczna i odpowiedzialność merytoryczna za przygotowanie i aktualizację treści zawartych na gminnej stronie internetowej wynikających z realizowanych zadań.
Osoba odpowiedzialna:
Mariusz Drozdowski
Referat Inwestycji i Rozwoju
tel. 62 76 37 050
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ochrona środowiska
Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach
- Karta przebiegu procesu
- Wniosek o wydanie decyzji
Zezwolenie na wycinkę drzew i krzewów
- Karta przebiegu procesu
- Wniosek o wydanie zgody na usunięcie drzew
- Zgłoszenie zamiaru wycinki drzewa
Zgłaszanie instalacji niewymagających pozwolenia
- Karta przebiegu procesu
- Oświadczenie zgłaszającego instalację
- Zgłoszenie emisji niewymagającej pozwolenia
- Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego dokonanie zgłoszenia
Deklaracje dotycząca źródeł ciepła i źródeł spalania paliw
- Formularz A – budynki i lokale mieszkalne
- Formularz B – budynki i lokale niemieszkalne
Różne
- Program usuwania azbestu na terenie gminy Koźminek
- Program gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Koźminek
- Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Koźminek na lata 2022-2027
- Raport z realizacji planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Koźminek na lata 2016-2020
- Program Ochrony Środowiska dla Gminy Koźminek
- RAPORT Z REALIZACJI „Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Koźminek na lata 2017 – 2020 z perspektywą do 2024 r. wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko” ZA OKRES 2018-2019
- RAPORT Z REALIZACJI „Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Koźminek na lata 2017 – 2020 z perspektywą do 2024 r. wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko” ZA OKRES 2020-2021
Osoba odpowiedzialna:
Jolanta Wieruszewska
Referat Inwestycji i Rozwoju
kontakt
tel. 62 76 38 611
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Gospodarka odpadami
Informacja o realizacji zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie
- informacja z realizacji zadań za 2012 r.
- informacja z realizacji zadań za 2013 r.
- informacja z realizacji zadań za 2014 r.
- informacja z realizacji zadań za 2015 r.
- informacja z realizacji zadań za 2016 r.
- informacja z realizacji zadań za 2017 r.
- informacja z realizacji zadań za 2018 r.
- informacja z realizacji zadań za 2019 r.
- informacja z realizacji zadań za 2020 r.
- informacja z realizacji zadań za 2021 r.
- informacja z realizacji zadań za 2022 r.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta Gminy Koźminek z realizacji zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie
- ROCZNE SPRAWOZDANIE - 2012
- ROCZNE SPRAWOZDANIE - 2013
- ROCZNE SPRAWOZDANIE - 2014
- ROCZNE SPRAWOZDANIE - 2015
- ROCZNE SPRAWOZDANIE - 2016
- ROCZNE SPRAWOZDANIE - 2017
- ROCZNE SPRAWOZDANIE - 2018
Rejestr Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Koźminek
Harmonogram odbioru odpadów komunalnych.
- Rejon I
- Rejon II
- Rejon III
- Rejon IV
- Rejon V
- Rejon VI
- Rejon VII
- Rejon VIII
- Rejon IX
- Rejon X
- Eco Harmonogram
Osoba odpowiedzialna:
Ewa Sobczyńska
Referat Inwestycji i Rozwoju
kontakt
tel. 62 76 38 611
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sekretariat
Urząd Gminy Koźminek
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.kozminek.pl
- Karta usług - język migowy
- Wniosek o zapewnienie tłumacza języka migowego
- Karta usług poswiadczenie własnoręczności
- Karta usług skargi i wnioski
- Karta wniosek o udostępnienie informacji
- Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Ewa Bieniaszczyk
Referat Organizacyjny
kontakt
tel. 62 76 37 085
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Administrator